** دبیرستان رهیار ارومیه **

دبیرستان غیردولتی پسرانه متوسطه دوره اول ( هفتم - هشتم - نهم )

** دبیرستان رهیار ارومیه **

دبیرستان غیردولتی پسرانه متوسطه دوره اول ( هفتم - هشتم - نهم )

** دبیرستان رهیار ارومیه **

لا حول ولاقوه الا بالله العلی العظیم

هیچ اتفاقی، تصادفی نیست وخداوند همه کارهایش بر علم استوار است ...

انسانها در هر شرایط و هر موقعیت اجتماعی و در تمامی مکان ها و زمان ها درحال یادگیری هستند. در این میان افرادی که به اهمیت فرآیند یاد دهی و یادگیری در همه حال ایمان دارند و خود را در بعنوان یک سازمان یاددهنده و یادگیرنده تلقی میکنند ، همواره از موفقیت های سرشار خود لذت می برند. دبیرستان رهیار با مدیریت جدید و دبیران تیزهوشان به عنوان یک سیستم یاددهی – یادگیری میتواند تاثیر بسیاری در آموزشهای موثر بر زندگی فرزندانمان داشته باشد.
هدف اصلی دبیرستان رهیار ایجاد تغییر در مهارت و نگرش و رفتار دانش آموزانش است. باشد آینده ای سالم و زیبا را برای فرزندان عزیزمان ترسیم نماییم.

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۱۵ ب.ظ

۰

دیدار اولیای گرامی و دبیران عزیز

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۱۵ ب.ظ

یکی از مهم ترین کارهایی که در ابتدای سال تحصیلی باید انجام شود؛ برگزاری جلسه با اولیای دانش آموزان در مدرسه و با حضور مدیر مدرسه است.

اولین جلسه اولیا در سال تحصیلی برای معلمان و اولیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر شما معلمی باشید انتخاب شده یا انتصاب شده ، تفاوتی نمی کند، جلسه اول با اولیاء دانش آموزان، از بسیاری از تنش های احتمالی در طول سال تحصیلی جلوگیری می کند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۱
دبیرستان پسرانه رهیار ارومیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی